Zwroty i reklamacje

Zwrot

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 30 dni od daty dostawy. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tzn. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. Produkt należy odesłać postępując według wskazówek:

1. wypełnij formularz zwrotu: OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

2. załącz paragon/fakturę,

3. spakuj produkt i odeślij go przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:

 
BOM M.Nędzyński Sp.j.
ul.Przemysłowa 117
37-450 Stalowa Wola

W ciągu 5 dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot należność za produkt na konto bankowe.

 

Reklamacja

Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wady lub uszkodzenia produktu w transporcie sklep ponosi za nią pełną odpowiedzialność. Reklamację z tytułu wad można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu, postępując według wskazówek:

1. wypełnij formularz reklamacji: FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI Z TYTUŁU WAD

2. załącz paragon/fakturę,

2. spakuj produkt i odeślij go przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres: 


BOM M.Nędzyński Sp.j.
ul.Przemysłowa 117
37-450 Stalowa Wola

W ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz zwrot należność za produkt na konto bankowe.

 Reklamację z tytułu uszkodzenia w transporcie można składać w ciągu 30 dni od daty zakupu, postępując według wskazówek:

1. wykonaj dokumentacje fotograficzną uszkodzeń,

1. wypełnij formularz reklamacji: FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI Z TYTUŁU USZKODZENIA

2. załącz paragon/fakturę,

2. prześlij dokumentacje fotograficzną wraz z formularzem na adres:

biuro@bom.info.pl

lub


BOM M.Nędzyński Sp.j.
ul.Przemysłowa 117
37-450 Stalowa Wola

 

 

 

 



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl